Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, January 06, 2011

AKU NAK BALIK

sangat rasa nak balik.
sudah lama sangat disini.
4 bulan deret dok sini tak balik2, bukanlah dalam jangkaan aku.
segala benda dah tak brapa nak enjoy. tak brapa nak seronok.
piker menu tuk sepanjang minggu dah tak seronok. pi perabes duit kat 1B dah tak seronok. buat plan nak pi jenjalan dah tak seronok. berangan tentang aktiviti2 yang bakal dibuat selepas hantaq tesis pon dah tak seronok.
NAK BALIK.

semalam,
bercakap dengan zati dan arix.
bagi keluaq ayaq mata skit, dengaq kata2 pedoman skit, dengaq gosip2 skit.
lepas ja tamat call,
terus aku bukak beg besaq yang dah bersawang tu.
ambil semua baju2 yang jarang nak pakai, lipat masuk beg.
ambil jugak novel2 aku yang aku susun kat rak tv, masuk dalam beg.
bagi ada timbul perasaan aku-ni-dah-nak-balik-dah.
barulah seronok.

lepas tutup beg,
terus mengadap komputer,
dengaq lagu margot & the nuclear so and so's yang bertajuk as tall as cliffs.
bila tang korus, aku nyanyi kuat tuk aini.






korusnya berbunyi....
Darling, I'm tired and I should be leaving, leaving
You know I'm tired and I should be leaving, leaving tonight

Darling, I'm tired and I should be leaving, leaving
You know I'm tired and I should be leaving

(aku pernah boh video band ni nyanyi lagu ni tuk the take away show dalam entry ni)



tiap2 hari, akan ada benda yang aku akan kemas, yang nak packing, yang nak masukkan dalam beg.


AKU NAK BALIK!





p/s: hari ni, aini pulak dok ulang korus tu..


4 comments:

Mengkuang berduri said...

lega seketika bila tulis kata "duk ngadap pc..."

lega hilang bila tulis "ngadap pc dengar lagu"

ahahaha... cemana

husna said...

hahahahaha.
sambil buat kerja sambil melalak kak sita.

eL_kZ said...

"terus aku bukak beg besaq yang dah bersawang tu.
ambil semua baju2 yang jarang nak pakai, lipat masuk beg..."

hahaha, aku pon slalu macam tu!

husna said...

hehehehehhe.
semangat nak balik memuncak