Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, January 15, 2011

tibatiba (1)

tiba-tiba rasa,
nak kamera baru.
yang lebih canggeh!

6 comments:

cik fara @ fanadz said...

hg guna camera apa la ni weh? cun ja gambaq2 hg.

Marsita said...

betol la... seme gambar yang u buh sini cantik2... cerah dan jelas, takde blur pun.. camera apa u pakai ea?

husna said...

mana ada cun. besa saja. guna kemera biasa dan lama.

untuk gambaq permandangan/jauh:
guna kamera benQ dc c540 (5 mega pixels).
milik kawan aku aini yang aku buat macam kemera sendirik.

untuk gambaq dekat/makro:
guna kamera olympus fe-340 (8 megapixels). kamera aku rembat yang rosak lens dan pi pebaik pon tak guna.


penat guna 2 kemera.
so ingat nak tukaq kamera baru.
dan lebih canggeh.
eekekekkekk

husna said...

dua2 jenis kamera kompact. takdak canggih pon.
ada sapa nak sponsor husna beli kamera yang lebih canggeh?

cik fara @ fanadz said...

hehe.takpa2.nnt hg dah keja, rembat dslr satu~~hehe.guna camera compact pon gmbq bleh cntik.asalkan pandai setting.

husna said...

kalau dah berjaya rembat dslr 1, nak studi benda alah tu 1 hal yang pening kepala jugak.
dan hang tengah bercakap dengan orang yang jenis malas ni.
ekekekekekk