Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, February 21, 2011

breaking and entering


filem ni tak popular sangat. dah lama dah tonton. mungkin 3 tahun lepas.
aku suka filem ni.
tapi yang bab melibatkan muslim bosnia tu aku tak berapa suka.


aku suka filem ni sebab ada tunjuk parkour move.

bagi aku, ia sangat menakjubkan. sangat pantas.


tapi, yang pentingnya dari filem ini adalah,

ia filem pertama yang telah membuat aku takut nak kawen.

ya. aku masih bercakap pasal kawen.
tadi waktu petang aku dan rakan2 masih bercakap hal kawen.

dalam filem ni,
jude law telah jatuh hati pada wanita lain, bila hubungan dengan wanita lain itu tidak menjadi, dia balik ke teman wanita dia.
aku fiker, kalau lah aku berada ditempat teman wanita dia ni, adakah aku berupaya memaafkan, mencintai dan mempercayai dia balik?

susah aku rasa.

kalau hubungan luar yang melibatkan seks semata2 pun susah nak maafkan dan percaya balik.
inikan pula hubungan luar yang melibatkan seks dan juga perasaan.
punah hati wei kalau tau pasangan kita cintakan orang lain.



tapi aku sedang belajar untuk tidak terlalu risau akan hal yang belum jadi. ntah jadi ke tak.
buat penat saja risau.


berdoa lah saja.
supaya dipermudahkan semua.
permudahkan jalan dan juga hati.



2 comments:

Anonymous said...

Hey kamu, marilah kita berkahwin:)

husna said...

jom