Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, February 15, 2011

musik yang husna suka

ada buat blog baru,
musik yang husna suka. di http://husna-suka-musik.blogspot.com/


aku buat blog tu untuk letak video atau apa saja yang berkaitan musik.
kebanyakanya mungkin video2 musik.
sebab kat blog ni dah padat, mampat dan beserabut.
la ni tengah giat tengok video2 acoustik.
nak boh kat sini macam bagi semak blog pulak.

dan aku ada piker jugak nak review buku2 dan novel2 yang aku baca dalam blog yang berasingan.

aku sebenaqnya rasa nak tutup blog ni.
sebab blog ni dah macam2. dah berserabut.
tapi aku masih sayang dengan alamat blog nih.
sayang dengan nama blog nih.

tengoklah macamna nanti.




3 comments:

cik fara @ fanadz said...

takyahla tutup kot.huhu.aku rasa, kalau hg larat, baik hg godek2 sket blog hg ni..pindahkan sume video2 muzik yg ada dlm ni, masuk blog baru. review tu boleh buat dlm blog ni, skali dgn cerita2 harian hg..hehe.

Nadiah Sidek said...

isy..isy..byk betul blog dia. jgn tutup blog ni sudah naa..

husna said...

faranad: hah. dah buat blog baru dah. ekekekk.

kak ndiah: tengah rajin buang masa ke tahap maksima. muhahhaa