Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, March 15, 2011

banyak hal berlaku dalam dunia ketika ni

kebelakangan ni,
dalam masa lebih kurang 15jam yang aku peruntukkan untuk mengadap komputer dan internet setiap hari,
telah dihabeskan dengan melakukan aktiviti2 seperti,
menonton movie, menonton the vampire diaries, mengikut perkembangan semasa jepun dalam youtube, membaca wikipedia, membaca perkembangan majlis perkahwinan kate middleton, dan macam2 lagi lah yang boleh di tengok kat internet nih.
eh. tak lupa la jugak aku menjenguk seketika di laman2 akademik seperti sciencedirect, atau buat kerja2 menaip dan membaca.
sibuk sangat sampai lupa nak update blog dan menjalankan kegiatan mengdownlod lagu2 dan mencari band2 hat best2 seperti biasa.


tak dak gambaq hat best nak letak,
aku letak gambaq makanan. ok la naa.







4 comments:

zatizuber said...

eh chenana...
sejak bila plak hg duk mengikuti kisah kate middleton? bukan ka hg xminat? konfius aku!

weh chena...thanks for letak banner tiger tu...syok tgok..hehe..muaksss
sayang hg!

Mr Mizzee said...

aku suka vampire diaries...

Hannajoe said...

hahahaha. addicted to vampire diaries! esp. stefan salvatore! :)

husna said...

zati: sejak hang dok bercerita pasai kate tu lah.
demi aku sayang kat hang barulah aku letak banner tu.
eh juga demi sayangkan tiger.

mizi: best kan. dan yang penting muka vampire2 tak putih lepong.


hana: husna suka damon. hat watak2 jenis anti-hero ni yang sangat suka. ekekekkk