Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, March 31, 2011

hari ni, aku ada 2 orang peneman

ini meja orang yang dah habes mengaji....... ini meja orang yang tengah pulun menulis tesis......


ini meja orang yang yang tak habes mengaji lagi tapi menghabeskan harinya hari ini dengan meng-downlod lagu....



hari ni, orang yang dah habes mengaji tengah buat sesuatu....



katanya, dia sedang membuat lucky charms tuk orang kesayangan dia.... aku ada mintak dia buat tuk aku jugak..




orang yang tengah pulun menulis tesis kata, habes saja hantaq 10copies, dia nak pulun buat bunga kusudama. juga untuk orang kesayangan.



3 comments:

arixahmad said...

Na...
belum jadi lah aku punya lucky charm utk prince charming aku!!!
Masih bekerja keras utk kejadian itu... :)

arixahmad said...

Na... (lagi)
why my tangan looks so hitam?
bukan sebaliknya ka?
Dan why my wajah tak comel mcm dlm kamera...
btw, I've changed my spec!!! huh

husna said...

hari tu mcm dah nak siap. ssh ek nak ikat? nampak cam senang. hehehehehe

tangan hitam tu ilusi cahaya..
muka cun dah la tu. :)

wah ganti terus. tak boleh repair ka?