Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, April 15, 2011

bila The-Big-Bos datang

weekend ni,
aku sebenaqnya dah plan syok punya nak pi kl jumpa lina. plan nak naik keretapi malam lagi.
nak berjumpa dia sebelum dia kawen. dan dia ajak aku buat projek bunga kertas dengan dia. untuk majlis kot.
dah lama aku tak jumpa dia. ada la kot 2 tahun. ye ke lina?
lina dulu lab partner aku masa undergrad. lab partner sepanjang 3 tahun pengajian. tak tau camna dia boleh tahan dengan aku yang pemalas nih.

sekali, The-Big-Bos kata dia nak mai minggu ni.
selepas 2 kali tukaq tarikh.

ingatkan minggu ni tak jadi mai jugak.
sebab aini call tak angkat, msm tak balas.

rupanya dia dan agus dah sampai semalam.
jejak saja kaki kat penang, terus pi pekena nasik kandaq kayu.
tak angkat call dan tak balas sms sebab konon nak buat surprise.

tadi pagi,
dia dah berbincang pasal tesis dengan aini.

aku, bincang esok.
ntah apa aku nak kena, tatau la.
nak kena marah ka, nak kena ketuk kepala ka, nak kena bodo sedas dua ka.
tunggu esok saja la.

yang penting,
kami nak pau dia dulu.
ekekekekekk.






nota kepada lina:
sori banyak2 lina. nak jumpa lina jugak sebelum lina balik kg. harap2 boleh la jumpa, next week ka. ok? muah!

2 comments:

Nadiah Sidek said...

kirim salam kat big bos deh

husna said...

okeh. dah sampaikan. :)