Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, April 18, 2011

semalam, B-day aku



aku nak kasi cerita skit,
cara orang nerd macam aku sambut besday.
(aku ambik masa bertahun2 jugak nak menyedari/mengakui yang diri ini adalah nerd)

1. untuk B-day kali ini, aku rasa nak mulakan dengan sarapan awal pagi. plan nak makan kat kedai kopi kegemaran jam 8pg. tapi, (ter)bangun lambat. jadi, pi makan tengah hari terus saja lah.
2. lepas makan, jalan kaki pi lab. ye, hari ahad yang juga merupakan B-day, aku tetap pi lab. lab adalah segala-galanya. jalan secara santai dibawah matahari yang lit lit.
3. lepas zohoq, pi kerat rambut di kedai apek kegemaran. aku suka pi kerat time B-day. bukan sebab konon2 bermaksud mahu mulakan hidup/gayarambut baru semperna umur yang baru. tapi supaya aku senang nak ingat tarikh aku kerat rambut. kalau bosan, lepas 5 6 bulan, aku pi kerat lagi. kalau rajin nak simpan lagi, nanti b-day tahun depan aku pi kerat pulak. dan kali terakhir aku kerat rambut, b-day tahun lepas. bukan senang aku nak simpan rambut. lambat sungguh nak panjang.
4. lepas kerat rambut, pi makan ais krim.
5. lepas tu, balik semula ke lab. ada home made kek menunggu di lab.
6. lewat petang pi makan malam.
7. balik semula ke lab.
8. jam 11mlm, pulang ke hostel. dalam berjalanan balik, The-Fourth pasang lagu birthday oleh the beatles.
9. mandi, tidoq.
10. habes B-day orang nerd ni.











2 comments:

Anonymous said...

Biasa lah tuu, tak nerd puuunn, SELAMAT HARI JADI..:)

husna said...

tq. mmg nerd pon. ehe