Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, May 30, 2011

entry isu

bila semakin tua ni,
ada banyak yang kita nampak.
ada banyak yang kita fikirkan.

begitu juga dengan aku.

tapi aku jarang sekali nak tulis atau bincangkan sesuatu isu dalam blog aku.
blog aku lebih ke arah merapu.
kemerapuan yang aku lakukan, kemerapuan yang aku fikirkan.

tapi,
kadang2, aku ada rasa nak cerita pasal sesuatu isu yang terlintas dalam pikiran aku.

oleh itu,
aku rasa nak mula tulis skit entry2 yang bersifat isu.
bersifat serius.

isu2 yang akan aku ketengahkan adalah rambang.
ikut hat mana yang aku terlintas.
isu semasa ka, isu kurun dulu ka, isu pelajar master yang tak habes2 ka, isu zina ka, isu tukar agama ka, isu mengundi ka, isu ambil dadah untuk berseronok ka, ikut sedap aku lah.

tapi,
aku ada masalah dengan bahasa dan kata-kata.
aku tidak bagus dalam menulis dan berkata-kata.
jadi,
aku mintak maaf awal2 lah, kalau hampa tak paham dengan apa yang aku tuleh.

ok na.
selamat berserius.

3 comments:

Anonymous said...

wah, tak sabar dgn entry anda.. saya juga ada beberapa isu yg terlintas di fikiran yg saya tak boleh terima..

Miss FZ said...

aku x pernah bole tulih entri serius..abes serius pon kisah cinta tiga segi.huhu.

serius dak?

husna said...

anon: selamat membaca.

faranad: hahhahaha. aku ni secara azalinya bersifat serius.
tapi bab2 tulis benda serius ni tak tau sangat.
tulis merapu pandai lah aku.
ekekekkek