Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, May 30, 2011

perkara rambang #10

1. masalah mengantuk.
selalu ja ada masalah mengantuk. tapi kali ni lain benar mengantuknya. semuanya bermula dengan hari isnin lepas, pabila aku gantikan tidur malam berbaring dengan duduk tidur atas kerusi di lab. pertukaran yang sangat tidak bijak. gila sakit pinggang, pening kepala, dan otak lembab nak berfikir. lepas hari tu pun, aku masih tidur tak menentu. maka sampai ke hari ni aku masih ada masalah mengantuk yang menggila walaupun dah tidoq 7jam bila sampai kat rumah dari kelantan subuh hari ahad lalu.
rasa macam nak balik tidoq sat. lepas tu mai balik lab.

2. kenduri kawen lagi.
ahad ni, 5 jun, ada kenduri di melaka. tak sure nak pi ke tak.

3. gambaq kenduri lina.
nanti2 aku letak. malas nak copy dan macam tak sempat nak belek-belek dan nak uplod kat sini.

4. akibat mengantuk.
aku sebenaqnya ada lagi benda2 rambang nak tulis sini. tapi dah lupa pulak. kalau dah mengantuk macam ni lah. jadi pelupa dan lembab. ingatkan bukak blog boleh hilangkan mengantuk.

2 comments:

Mengkuang berduri said...

mengantuk mengatasi segalanya... best sgt tido...tapi kalau tido dh lebih limit, bleh menyakitkan = tak best

husna said...

yup. betui sekali. kalau lebih limit akan jadi mamdom.
tidoq siang ni best. tapi tak berkualiti seperti tidoq malam.
tidoq siang 5jam tak kan dapat mengatasi tidoq 3jam malam. walaupun 3jam, ia tetap tidoq yang berkualiti.