Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, July 20, 2011

breast cancer

hari tu,
aku syak aku ni mungkin mengidap diabetes.
pastu syak mengidap rendung yang melampau.
pastu syak aku ada kanser mulut.
pastu yang terbaru, semalam, aku syak aku ada tanda2 awal breast cancer.


dan hari ni,
mai pagi2 terus cari jawapan dari mr google.

seperti biasa,
jawapan nya pasti melegakan hati.

dok risau semalam.
letih ooo.



kalau aku bagitau sahabat2 pasal syak aku ni,
sure depa geleng kepala.
sebab depa tau aku ni cam jenis risau tak ketahuan.




selain tu, aku pernah syak aku ni ada/mengidap,
arthritis
asperger's
thyroid
hemophilia
dan banyak lagi.


sekarang ni,
kalau aku syak sesuatu, risau sesuatu,
aku lebih suka tanya mr google.
nak tanya doktor dah malas.
aku pernah ada pengalaman tanya doktor. 2 jenis penyakit aku risau. 2 kali pi rujuk doktor. 2 kali buat aku malu sendiri.





tapi breast cancer nih,
jangan buat main2.
kalau syak pasal breast cancer ni berbangkit lain kali, dan mr google pun macam tak meyakinkan.
pasti kena jumpa doktor jugak.
bahaya beb.




p/s: kadang2 kalau baca banyak, kalau tahu banyak jenis penyakit, banyak plak risau nya kan. aish.


p/s/s: tu baru pasal diri sendiri. tak termasuk lagi risau pasal anak2 buah, mak abah, adik beradik semua. dan kalau aku dah tua ni macamna la plak kan. sure risau macam2.

6 comments:

Nadiah Sidek said...

akak kdg2 risau gak tapi takde la tahap melampau sgt fikir mcm husna. semua jenis penyakit keluar :p

husna said...

hahahahhaha.
selalu mcm ni. kalau badan ada lain skit, mesti syak bukan2.

Miss FZ said...

aku pernah syak diri aku ada breast cancer sbb mmg ada ketulan.huhu. tapi bile gi klinik die kata kelenjar bengkak je.takpon lemak berkumpul. elok je jmpe Dr, 2-3 hari pastu hilang dah.huhu.

husna said...

kalau jumpa ketulan memang aku pun boleh kalut.
alhamdulillah hang tak dak apa2.

puan oryza said...

kak usnaaaa!!!!! sy pun ade masalah risau melampau tu!!! smpi satu mase kwn sy nk bwk pegi jumpe kaunselor :(

husna said...

uish. sampai ajak pi jumpa kaunselor.
tapi kita berjaga2 kan.

kwn2 kak husna ni, buat tak tau saja. hehehehhe.