Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, July 01, 2011

makan-makan dirumah dayah, rabu malam



aku adalah antara tukang masak jemputan dayah.
menu aku: spaghetti alfredo portobello.
mula2 tuan rumah mintak carbonara, tapi oleh sebab baru2 ni aku ada try alfredo dan aini dan zati kata alfredo lebih sedap dari carbonara, maka alfredo jadi pilihan aku.

dan harus lah menu aku dijayakan dengan bantuan sause alfredo portobello campbells prego.

untuk 3 paket spaghetti, aku guna 4 tin sause alfredo dan 1 tin cheese and herbs.
sausenya, aku masak 2 kali. kuali tak cukup besaq.









oh ya. sori. gambaq2 para hadirin tak dapat disiarkan.
dan malam tu, hanya iman yang berumur 8 bulan yang menjadi lelaki tunggal dalam majlis. dan semua orang haruslah suka kat dia.



aku tak sure sangat apa motif majlis ni.
tapi bak kata tuan rumah seminggu lalu, ni majlis semperna iman sihat dan berumur 8 bulan.
semoga iman setiasa sihat dan ceria!

5 comments:

eL_kZ said...

waahhh
chef jemputan!!

avie eicca said...

masak sekali lagi!! aku tak dapat makan huhu buat byk2 aku nak makan double2.

husna said...

su: muhahahha. kononlah kan.

marina: ekekekekek. jaga2 kalau nak makan double, benda ni berkalori tinggi. :D

Gaban said...

Hrmmmmm..... Apesal aku tak dijemput nie? hadoi

husna said...

tu ko tanya tuan rumah lah.
keh keh.