Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, September 09, 2011

dah lama tak teriak

disebabkan oleh
tension terhadap 2 perkara, satu hal besaq, dan satu hal kecik,
dan marah terhadap 2 perkara,

maka, hari ni,
aku teriak.

dah lama jugak tak teriak.
ada la kot 6 bulan.
(teriak bila tengok tv, tgk movie, atau baca novel tidak la boleh dikira sama)






aku tak pernah jaja hal kau,
so kau jangan nak jaja hal aku gara-gara kau tak ada cerita nak bergosip.




kalau ada yang dok macam2 dengan gua sekarang, mau boleh panas hati gua ni.




ok. sabar husna!
tadi tengah hari baru kak ros dok cakap pasal sabaq.
teeheee.

2 comments:

avie eicca said...

chaiyok2 husna, jgn bagi benda2 camni ganggu konsentrasi menulis. Lepas ni nak teriak silakan hehe. sabaq2 na.

husna said...

tq tq.
aku teriak sat saja.
lepas satu jam, ok lah balik.
cuma itu cara nak buang stress.
teeheee