Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Sunday, September 04, 2011

habes cuti raya

esok aku balik.
cuti sudah habes.

sekarang jam 3 pg, aku dok kukus kek lagi.
sambil buat, sambil layan the cave of the golden rose aka fantaghiro.
layan siri yang ke-3, yang ada tarabas.
huyooo. walaupun dah tua, aku masih rasa tarabas itu manusia yang sangat hensem.

siang tadi pulak,
aku layan fantaghiro siri 1, sambil buat laksa sarawak.

hari ni, tiba2 teringat kat fantaghiro pulak.
teringat dulu, pakat gila la dengan nama fantaghiro dan tarabas. gila kat muka tarabas tok sah kata lah.

masa aku dok memulun tengok fantaghiro dengan tenet yang slow dan selalu terputus-putus, adik aku buat dek ja.
rupa2nya, zaman dia kecik, dia tak terlibat dalam kegilaan siri fantagiro yang melanda malaysia.




emmm. kek cokolat kukus yang ke-2 sudah siap.
daaaaa

3 comments:

DAKWATUNNISA said...

owh.kutuk orang ye. nanti dah keja letak streamix ye. bukan salah cekyah ya, salah celcome. hehe

avie eicca said...

wah...weh ang tengok kat mana? youtube ke?bagi link hehe.

husna said...

cekyah: tak kutuk aahhh. syukur rahmat boleh pau adik punya tenet!
ngehngeh

marina: aku tgk kat youtube ja.