Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, October 17, 2011

kembali mengeluarkan peluh




pagi tadi,
aku pi berjoging pusing kampus.
setelah setahun lebih aku gantung kasut sukan.
(setahun lebih boleh jadi 13 bulan, boleh jadi jugak 23 bulan)
selama setahun lebih gantung kasut ni, senaman aku lebih kearah ke aktiviti2 seperti,
berjalan kaki sekitar kampus (sebagai pemegang kad bas rapid haruslah tak dak kenderaan lain), berlari mengejaq bas, dan juga mengangkat kaki tegak ke arah siling bila tengah baring atas katil sebelum tidoq.
senaman jalan kaki dalam mall pulak dah lama tak buat, sebab aku tak berduit nak pi shopping sekarang.
cakap pasal tak dak duit tuk shopping,
tujuan senaman jugak untuk menurunkan berat badan supaya aku muat balik nak pakai baju/seluaq 2 tahun lepas.
nak beli baju/seluaq baru dengan saiz sekarang, aku tak mampu, so jalan penyelesainnya, kuruskan badan balik ke berat sebelum ini.
taget aku, nak turun 5 kg.
nak turun lebih dari 5 kg tak boleh buat masa ini.
kalau turun lebih dari 5 kg, aku kena beli baju/seluaq baru yang lebih kecil pulak.
ok. jom senaman!

7 comments:

eL_kZ said...

cantek weh gambar tu

avie eicca said...

breathless!Ang boleh kalahkan semua orang guna kamera canggih-canggih. cantik sungguh weh!

husna said...

su: biasa ja.. kondo tu mengacau view jambatan sungguh la.

marina: hahahaha. mana ada. biasa ja. ada org lain y lg cantik gambaq nya. lg pun aku guna cam murah, mana nak blh lawan org y gn cam canggeh manggeh.

avie eicca said...

bagi aku kreativiti tak tertelak pada barang tu hehe anglah sifu aku hehe

husna said...

hahahha. banyak la hang punya sifu. kalau jd sifu, anak murid kena ada bagi pengeras la kot.
kehkeh

puan oryza said...

kak husna gambar itu adalah sangat cantik!!! rase nak nangis tengok!!! terharu sebab terlampau-lampau cantek!

husna said...

fuyooo. sampai rs nak nangis tengok.
biaq betui????