Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, November 14, 2011

mencetak gambaq





dah laaamaaa giiilaaaa aku tak mencetak gambaq.
mungkin dah 2 tahun tak mencetak.. emmm mungkin 3 tahun.

so hari ni,
kebetulan dok mengorek gambaq lama2,
aku telah mengedit gambaq seperti di atas.
aku buat macam tu sebab aku ada banyak sangat gambaq kegemaran.
nak mencetak semua yang digemar, mungkin tak boleh.


buat masa sekarang,
ada 7 tema yang telah aku pikirkan.
7 tema. 7 benda kegemaran.
laut
mentari
famili
muka sendiri
sahabat
meja makan
makanan yang dimasak.

2 comments:

eL_kZ said...

tu la, sejak guna digi cam mmg tak print gambar...aku pon baru tergerak hati nk cari gambar2 yg betul2 ade value tuk di-print...duit lak tadak :(

husna said...

hehehhehe.
aku pon tak berduit. sebab tu kena gabung macam tu. jimat.
hahaha