Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, December 21, 2011

ombak rindu

jualan novelnya sangat laku weh.
dan aku kenai seorang perempuan cina yang pi tengok filem ni, siap menangis lagi.


aku ingat lagi,
masa aku kat matriks. tahun 2002.
pakat gila baca novel nih.
aku diantaranya lah.
dulu aku memang gila baca novel.
eh la ni pon masih gila baca novel.







p/s: aku tak tengok lagi. sebenaqnya dah lama aku tak tgk movie kat panggung. aku teringin nk tengok songlap.

4 comments:

HuMayRah HaYatI said...

ramai y cakap citer tu best...ni y buat k yati excited nak tengok citer tu...tapi nak tgu download kat internet dululh...huhu...

husna said...

hehehehhehe. tgk online free

limapuluhsen said...

songlap? tak tgk pun tak pa..(saya dah tgk..)

husna said...

ya ka? tapi nak tengok jugak. teehee