Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, April 11, 2012

clove hall

ya ya.
tahu.
aku lama hilang.
tapi hari ni nak update benda best yang aku suka.
teehee.


ahad lepas.
aku teman bos aku kat kedai buku pi clove hall.
ada book launch.
buku no more bullshit, please we're all malaysians oleh kee thuan chye.



dan bila masuk ja kawasan clove hall.
aku terus jadi gila.
bukan kerana majlis itu. bukan kerana ada penulis buku. bukan kerana tetamu terhormat yang datang. dan bukan juga kerana hadirin-hadirin yang datang.
tapi sebab clove hall itu adalah edwardian anglo-malay banglow yang saaaangaat cantik!
(ok. aku tak tau apakah itu edwardian anglo-malay sebenaqnya. aku hanya copy istilah ini dari laman web clove hall; clovehall.com)





























memang gila jadinya. tu tak masuk lagi ke dalam suites yang ada.
bila copy gambaq2 masuk laptop. baru perasan, aku banyak tangkap gambaq kat luar rumah.
pastu tak dak pun gambaq penulis dan tetamu2 penting pada hari tu yang jelas lagi menarik.

aish.

pasal majlis? buku? ucapan? bualan? perbincangan?
aku malas nak cerita panjang.
kesimpulannnya, ia adalah satu hari yang menarik.
dan aku ada temui sesuatu tentang aku. tentang ignorance.

4 comments:

avie eicca said...

cantik clove hall! kalau aku kaya, nak saja aku buat rumah macam tu. :D nanti bila2 terangkanlah pasal buku dia sebab masa ada voucher ada tergerak nak beli buku dia tapi tak beli sebab takut sakit kepala hehe.

limapuluhsen said...

Siti Marina: kalau kaya beli saja rumah ituu.. :)

husna said...

marina: kahkah. aku tak baca pun buku tu. eh belum baca lagi. tgk2 gitu ja baru.

avie eicca said...

limapulunsen: masalahnya saya tak kaya :)

husna: kalau ang baca buatlah ulasan hehe.