Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, May 10, 2012

jang keun suk




hari ni. aku dah dapat meja.
kosong.

walaupun sebagai pengumpul tegar benda-benda perhiasan merapu, aku harus berpikiran rasional dan praktikal. cuba untuk tidak semakan meja dengan benda2 merapu.
tapi macam dah ada plan nak bawak 2 3 bijik mug. satu untuk minum kopi, satu untuk letak pen-pen, satu lagi.. emmm.. dan ada jugak plan nak bawak bantal kecik, paper weight dan banyak lagi.


dan semperna sudah ada meja,
pemilik meja belakang aku telah hadiahkan poster jang geun suk.
katanya supaya aku hari2 ceria bila duduk kat meja buat keja.






ini pulak keadaan meja belakang aku.
pemiliknya adalah wanita 40an yang selalu kata musik itu universal.
dan rasanya, selera musiknya bukan terikut dengan anak gadisnya....





p/s: meja aku kat lab apa cer ha. ntah2 dah kena halau.

p/s/s: wan, kalau encik-penjaga dok mai tanya hari2 bila kak husna nak habes, tolong bersabar lah yer.

3 comments:

Miss FZ said...

waaa.jang keun suk!suka dia dlm u r beautiful! :)

kim hyun joong pon suka. :D

limapuluhsen said...

kesian lelaki melayu :(

husna said...

cik fara: aku jang keun suk jugak!

limapuluhsen: hahahahhaha