Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, May 09, 2012

terasa hidup kembali normal dan warna-warni




dengan kembalinya aku mengadap internet, maka terasa sangat normal dan warna-warni.
dan terasa kembali bersemangat untuk mengadap laptop.

 oh ya. kemana aku menghilang?
 tak kemana pun.
 cuma sepanjang nih, ada sedikit perubahan dengan hidup aku.


1. aku masih bekerja di kedai buku. tapi kembali ke sales floor. tidak lagi di inventory. tidak lagi berpeluang untuk membelek majalah2 gosip atau membuang masa. kini dengan tugas baru, aku tidak boleh menampakan diri ini tidak bekerja, walaupun ada kalanya perasaan malas dan mahu main tu datang. orang selalu kata, kepimpinan melalui teladan. muhaha

2. banyak benda berlaku sepanjang aku tidak tunjuk muka kat sini. ada gambaq dan cerita yang hendak diupdate. antaranya, zati konvo dan bila berjumpa sahabat2. dan cerita oh-rindunya-masa-dulu.




4 comments:

avie eicca said...

Ha..boy and bear ni satu group aku dengar gak dari stesen n-joy.de lupa plak nak habaq dekat ang tadi hehe.

husna said...

hah. aku suka depa.

avie eicca said...

satu band aku lupa nak habaq, try "matthew and the atlas". aku prnah bagitau kut aku pun dah lupa.

husna said...

hah. kenai kenai.