Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Sunday, August 26, 2012

post-hardcover




sejurus selepas aku menghantar hardcover yang mana bermaksud aku sudah selesai semuanya 100%,
aku sangat LEGA.

tetapi,
selepas beberapa hari,
aku rasa pelik lagi aneh.
sebab tiba-tiba setelah sekian lama mengaji,
aku tidak ada benda nak risau.
serius rasa aneh.

selama beberapa tahun hidup dengan penuh kerisauan pasal benda mengaji.
ya sudah pasti lah aku risau.
walaupun banyak benda yang dilambat-lambatkan.
walaupun ada ketika yang aku tak sentuh langsung untuk habeskan pembetulan dengan lebih cepat, tapi hari-hari aku tetap dipenuhi dengan kerisauan.


maka,
aku suarakan hal rasa aneh hari-hari tanpa risau ini kepada kekasih.
dia cakap aku  dah addicted dengan risau.

lepas tu,
aku panjangkan hal ini kepada zati.
zati cakap aku toksah risau. aku pasti akan biasa dan enjoy dengan perubahan ini.
sebab dia sangat enjoy dengan hari-harinya tanpa ada benda yang nak dikalutkan.

dan kini,
oh yeah.
aku pun sangat enjoy dengan perubahan ini!

3 comments:

Mengkuang berduri said...

wah... suarakan kepada kekasih? siapakah beliau?

eL_kZ said...

tahniah husna :) masa ni memang hilang semua beban...dan aku dulu terus delete bende2 berkaitan dalam komputer..
[tapi save dalam cd]

husna said...

kak sita: kahkah. dia adalah insan yang kak sita tak kenal.

su: hehehehe. thanks. wah. ko mmg dasyat. siap delete terus.