Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Sunday, February 24, 2013

scandinavian



aku suka benda-benda dari scandinavia.
mula-mula musik.
pastu novel pulak.

aku tak pernah sangka aku akan mula minat dengan novel jenayah.
aku mula minat bila baca the girl with the dragon tattoo.

dan kebanyakkan novel jenayah yang aku suka,
datangnya dari negara-negara scandinavia.

so,
aku buat rumusan,
scandinavian menghasilkan novel-novel jenayah yang best.


p/s: headhunters adalah antara novel yang aku sangat suka.

2 comments:

Hannajoe said...

hahaha! terbaek..
dun be psycho killer sudah!
p kedai buku.. meme suka tgk buku2 gini.
tapi malangnya.
MALAS membaca.
apelah nasib.
hahaha..
take care. :)

husna said...

psycho tu ada jd kadang2.
kahkahkahkahkah.
mu pun take care!