Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Sunday, April 21, 2013

dah lama aku teringin nak naik moto pusing langkawi



1st time berangan,
tahun 2007,
aku plan nak pi berdua ngan adik aku. lepas dia spm.
oleh sebab masa tak sempat, maka tak jadi.

2nd time,
mahu pi lepas adik aku habis matrix dan aku aku habes master.
disebebkan oleh master aku tak habes-habes dan adik aku dah masuk u,
maka tak jadi juga.

3rd time,
masa aku pi ngan mak aku tempoh hari.
dah hampir sangat dah nak melaksanakan impian ini,
tapi bila pikerkan panas, kesian mak aku dan mak aku jenis pakai baju kurung ja, kesian la pulak nak panjat naik turun moto.



akhirnya...
hari ini.
impian aku telah terlaksana.
dengan mencuri sekejap bini orang!

thanks zati!!





emmm. thanks jugak encik suami zati....

No comments: