Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, July 25, 2015

30 minggu dan lain cerita

Assalamualaikum.

last entry aku bagitau yang aku dah nak kawen.
entry tahun ni,
nak bagitau,
yang aku, alhamdulillah,
dah 30 minggu pregnant.


lain-lain update?
1. aku dah pindah keluar dari pulau. kembali ke tanah besar awal tahun lalu.
2. pindah=berhenti kerja.
3. sebelum sempat aku nak mintak kerja lain, aku baru tahu aku pregnant.
4. jadi, aku ambil keputusan untuk enjoy 1st pregnancy ni. banyak lepak kat rumah, banyak lepak kat kampung.
5. macam tu ja aku buat keputusan, tanpa back up plan dengan tiada persediaan terutama dari segi kewangan. contohnya, bill credit kad masih on.
6. dan sekarang  aku sudah berkira-kira untuk jadi full time housewife/mom lepas ni.
7. memang kerja gila bila keputusan diambil secara mendadak.
8. ya aku takut dan tidak pasti, dan aku berdoa setiap hari untuk itu.


kalu aku  rajin,
mungkin akan ada lagi next entry.
aku rasa nak tulis pasal aku dah berubah jadi manusia yang aku sendiri tak pernah terfiker akan jadi setelah kawen dan bergelar isteri.
dan rasanya entry-entry itu tidak akan sama emosinya dengan sebelum ini.
aku pun dah lupa apa gaya atau macamana aku tulis blog dulu.

itu kalau rajin lah.

2 comments:

Adlina Yong said...

Aku dh tunggu lama wei blog hang. go full time la...

husna said...

emmmm.
buat blog baru la kot na.
ini mmg versi aku yang lama.
tsk.