Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, June 24, 2008

sabah bah : part 6

tempat terakhir : KUDAT. kalu cakap kudat, semua akan kata paling panas disana. aku rasa macam besa ja. sebab sabah memang panas. kecuali di kundasang. dan kudat adalah tempat paling best antara 4 tempat yang telah aku sampai (keningau, ranau dan KK). tip of borneo di tanjung simpang mengayau, kudat adalah tempat yang must-go! tempat yang belum ada orang kacau. tak rame orang. tak de resort. dan betul-betul rasa macam kat tip. dan juga panas!


aku tak tau mana permulaan dan penghujung tembok ni.

dr coswald dan lili


sampai sudah di tanjung simpang mengayau.

tak de orang.

tanjung.

panas ho.

perfecto.


biru.


waa.

air biru + awan puteh.

tempat terlarang.

jernihnyaa...


husna + dr coswald.

tip.

aku bergambo tak kira panas.

pakai sampai lasam.

angin kuat + besh!


teman aku.

sanggup jalan jauh.

tak pe...



the tip of borneo.

im here.


dr coswald control baju.

semua hepi + kena panas.

tak boleh mandi.

sayangnyaa...

balik ke KK + makan jagung bakar.






No comments: