Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, June 30, 2008

sabah bah : part 7

aku dan kak yati sampai awal di KK. ada 2 hari lagik sebelum balik. tak tau nak jalan-jalan kat mana dah. 2 hari pergi ke tampat yang sama..boring ooo..tambah plak bila duit dah abis shopping awal-awal. just shopping tuk mereka-mereka yang memesan barang kerna tak abis shopping masa 1st visit. hari terakhir ke airpot jam 5 pagi. subuh jam 445 pagi bah (1 perubahan yang kadang-kadang best dan kadang-kadang sabar je la)..bye bye sabah..nanti aku datang lagi bah. itu pun kalau dr coswald mau bawak aku lagik..


adik itu sedang mengibas lalat.

1 fenomena yang tak kan aku jumpa ditempat aku.



kami borong ajer.

yang berwarna ijau itu adalah rumpai laut rasa masin-masin + sedap bah.


teman dalam takdak2 duit di hari-hari akhir aku sempat lagi beli buku cita + romantis bah.


bye bye

No comments: