Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, July 01, 2008

menge-DIP

aku bukan la peminat gubahan hantaran. tapi kalau aku pergi ke kenduri kawen dan ternampak hantaran-hantaran yang unik, klasik, kreatif dan berseni, pasti aku sangat teruja (tapi tak la sampai terlompat-lompat). dan aku juga tak pernah nak belajar dan cuba membuat gubahan hantaran (walaupun mak dan kakak aku pernah ajak buat bila tiba musim orang kawen).
tapi kali ini berbeza. atas ajakkan kawan aku lina. kami berguru dengan kak mira buat bunga DIP. dan aku teruja!! (dan kali ini aku hampir melompat-lompat!). proses pembuatan yang sangat best. selama ni aku tak pernah tahu tentang kewujudan teknik ni. so aku meninggalkan kerja-kerja lab seharian untuk belajar benda ni (nasib baik dr aku tak tau). dan semua dibawah adalah hasik kerja aku dan lina.


No comments: