Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, August 01, 2008

hari sekolah bintong

itu hari aku pegi sek bintong day.
sek rendah aku dulu.
semua kami 5 beradik sekolah kt situ.
kayuh beskal g sek hari-hari.
skarang anak sedara aku hanif pon skolah situ.
dia nak dok ngan tok.tak mau kat penang.
so aku pon g la sek bintong balik.
bawa sama afrina yang nk tengok sek abg dia.
konon nak jg good mak sedara. bagi suppot kat anak sedara.
tapi sebenaqnya nak imbau kenangan.
besh gile dpt g blk sek lama
dah banyak berubah. dan canggih.
dan sempat gak jumpa cikgu-cikgu lama yang aku maseh ingat..
sek aku.

skarang dh berubah.

sek bintong day.

cikgu sharifah.


cikgu roziah.


cikgu rosma + cikgu sukoriah

afrina yang hepi p skolah abg dia.

connetto + nasi tomato.


afrina terjumpa famili nanny dia.


jumpa juga dengan abg hanif.


kami balik dengan hepi + full hand.


No comments: