Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, August 01, 2008

lina jumpa lagi!!

lina.
lab mate dr 1st year sampai 3rd year.
dipadankan oleh lab asst.
tapi kami bertahan walaupun ramai orang len mencari lab mate baru slps 1st year.
sebenaqnya dia yang boleh tahan dengan aku (aku ni pemalas yang tak leh kata apa).
dr situ kami agak rapat.
tambah plak dia stay sebulan kat bilik aku.so tambah erat la.
tp dia dah pindah g sepang.ikut dr sani dia.
trima kasih lina kerna sanggup jd lab mate saya sampai 3 tahun! (aku dan lina ber saya awak sebab dia adalah manusia paling sopan dan lemah lembut.tak mampu aku nak ber aku hang).
lina si gadis PALAPES ayu.

hidangan fav aku, zati, arix dan lina. lina?ya kot..


lina mampu hulahup sampai 2 min and more mungkin sekarang ni..


bye bye..jumpa lagik!

No comments: