Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, September 24, 2008

hari ini memang hari RABU!

hari ni aku hepi..
dan aku memang rasa hari ni memang hari RABU..BUKAN sabtu.
wish aku come true sehh...alhamdulillah..
tapi....
nak tunjuk dulu gambo..
aku, aini, muna dan farhana g shoppin kat nite market batu feringgi semalam
sangat best oooo..
tapi kann...
habis duit aku..
mula-mula aku budget nak beli handbag raya jaa..
tapi rambang punya mata aku nih..
pulak tu elaun dah masuk..
susah ooo nak tahan tangan dari dok bukak begduit.
harga handbag boleh tahan gak..
kalu nak cari design yang ikut jenama mcm...fendi ka. chole ka. jimmy choo ka. miu miu ka. coach ka. prada ka. gucci ka. dolce & gabbana ka. banyak laaa..
memang cantik dan kualiti..


aku berbuka.

aini + farhana.

aku + muna.

singgah solat.


di masjid terapung batu feringgi.

masjid tu cantik seh.

dah sampai.

rambang mata seh.

macam-macam ada.


sangat panjang....kami berjalan sampai lenguh kaki.

menarik...

ekekek.

aku beli lampu..

balik bilik terus pasang..selamat hari lebaran..minal aidil wal faizi..

feke punya..tapi aku tak kisah..

tapi...

perkara yang sangat mengembirakan aku adalah..

Dr aku cuti stat hari INI!!

wish aku come true!

last post aku kata aku wish apa saja yang akan memberi maksud yang aku tak kena anto progress repot pada minggu ini. sebelum balik raya..

dengan kepulangan dr dan dia tak mention apa-apa pasal repot..aku amik maksud yang aku tak perlu anto lab repot lagik..hehehehehe.

(mind you. bukan aku tak ingatkan dia pasal repot tu..tapi aku terkejut bila dr aku kata dia nak balik hari ni...so tak sempat nak kata apa2 lah.wik wik)

tapi dr...saya janji saya akan anto lepas raya k!

dr jangan marah ekkk..



yeaahhh...sok aku balik!!!!

No comments: