Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, September 23, 2008

today is not saturday?

today is NOT SATURDAY
sebab..
today is TUESDAY!
tapi..
aku memang rasa hari ni macam saturday.
dan..
aku yakin esok dan khamis aku akan rasa perkara yang sama..
kenapa rasa macam tu?..
sebab hati aku sudah bercerai dari badan. hati dah ada kat kampung. kat rumah. tapi tinggai badan ja kat sini..
(dan aku rasa aku boleh buat telemovie 'Emakku Seru'.)
dan hari ini aku datang lab pada jam yang paling lewat sepanjang bulan posa ni..
dan hari ini aku tak plan nak buat apa dan tak da mood nak tulis repot..dan sekarang aku sedang mengeblog..
perkara lain yang aku buat (atau rasa) sepanjang 2 3 hari ni:
1. aku banyak baca novel..
2. aku ambil banyak masa jahit manik di baju raya.
3. aku tengok cd movie pada weekdays.
4. aku tak lalu makan masa sahur (aku biasa tambah nasik masa sahur..)
5. aku buang masa di computer tengok resepi kuih raya dan puding dan juga design jahitan manik.
6. aku banyak berangan dan plan masa raya ni aku nak buat apa..
7. aku dok saja dan bersembang..
kenapa aku masih disini?
kerna:
1. progress repot yang perlu dihantar kepada dr coswald belum siap..
2. aku perlu jaga bilik sumber esok..
3. aku ada kelas lab hari khamis..
vs
dan the only thing that i wish is...
dr coswald akan bagitau "takperlu la kamu hantar progress repot..hantar lepas raya pun tak pa"
or anything yang membawa maksud..tak perlu hantar minggu ni!
i really wish..
really wish..
p/s: dear dr coswald..im truly deeply sori...i wanna be honest and free here. becoz this is my blog..n pleazz say that u did not read or saw this when u wanna write a report about me..thank you very very much..ya ampun dr!..lari...:D


No comments: