Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, October 24, 2008

10 things about grown up

10 perkara yang aku rasa aku ni makin dewasa...

1. aku dah tukar monthly dari cleo ke marie claire..
2. aku develop interest in high heels and blouses..
3. aku suka beli barang make up dan belajar ber-make up (w/pon lipstik pon aku tak pakai pada normal days)..
4. aku selalu pikirkan dan risau pasal future..
5. aku sedar makin hari makin banyak masalah kita hadapi dan makin ramai jenis manusia kita jumpa..
6. aku dah memiliki a handbag yang betul-betul boleh dipanggil sebagai handbag..
7. aku mula mempunyai dreams dan hopes yang lebih realistic..
8. aku rasa kini aku lambat boleh dalam mempelajari perkara-perkara baharu tak seperti kanak-kanak atau remaja (contoh: petik guitar ataupon berenang)
9. aku semakin ambil berat pasal skin, health dan diet.
10. kini aku semakin..try to learn something. try to achieve something. try to improve something. try to appreciate and celebrate everything.




dan ini aktiviti aku semalam..
tengok kak sita buat raga..
dan aku mintak kak sita buat 1 kat aku..
buat raga dari surat khabar lama...

ni tangan aku..belakon jer..

the true hands behind raga making...kak sita..

buat tapak..

sambil minum teh panasss..

tuk kami! thanx kak sita!!

details..
dan dibawah adalah pada malam2 sebelumnya...
raga kak sita..
dah siap seh..



2 comments:

arixahmad said...

cek nana cuma action ja
skali snap trus cut
why dun we write on
10 things about growing the FAT!

Mengkuang berduri said...

raga baru tak sempat lagi nak syelek, kesihatan tak mengizinkan...adeiii...sakit