Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, October 31, 2008

Therapy..

i need therapy....
food therapy..or..
shop therapy..or..
foot therapy..or..
kampung therapy...more likely!


this week photos..
minggu ni aku tak sempat nak ngeblog..
ni gambo aku tangkap ketika bonceng moto kak sita..
moto kak sita lah yang kami naik kesana kemari selama kami kat sini...
aku boleh bawa moto..
tapi menakut seh....
takat pusing usm n p tesco extra tepi usm berani la..paling jauh g stesyen bas sg nibong..ehek!
selalunya aku dok blakang kak sita jer...

eureka

masjid usm

desa harapan

cafe harapan

RST

saujana

tekun



3 comments:

avie eicca said...

hang memang kreatif!

zatihanani said...

laar chena,pasaipa helmet tu mkn ruang sgt? but anyway its a uneh n nice photos.really enjoy the photo..hg ptt boh title tuk entri kali ni usm dalam helmet or dari sudut helmet...hehe

husna said...

ehek..2 gambaq lama..aku saja boh sbb xdak gambq terbru nk letak..