Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, October 23, 2008

makin hari...

makin hari makin aku takut tuk tulis pasal aku dan apa yang aku rasa dan juga pikirkan kat sini. sebab aku tak suka the fact yang orang dapat tau akan diri kita melalui kitanya writing. tentang personality kita, tentang attitude, tentang cara kita berpikir, tentang IQ dan EQ kita, orang juga boleh tau kitanya famili and life history or the worst thing is, orang dapat tahu benda-benda yang kita sendiri tak tau atau sedari pasal diri KITA sendiri.
dulu masa aku stat tulis blog ni...aku harapkan orang akan baca blog aku dan tinggalkan komen. tapi sekarang aku harapkan tak dak sapa yang baca blog aku. kat sini aku takut nak tulis banyak-banyak. sebab takut orang tau banyak pasal diri aku dan sedar apa-apa tentang aku yang aku sendiri tak tau atau sedari. aku lebih suka cari siapa diri aku. aku sebenaqnya tak berapa suka(bukan tak suka langsung k!) orang kritik diri aku.
kat sini aku tak boleh nak gosip. tak boleh lepaskan marah. tak boleh lepaskan geram..aku terfikir tuk buat blog baharu khas tuk aku lepaskan geram dan perasaan. hanya aku authornya yang boleh baca..emmm...tapi ada masa ker??
lepas ni aku rasa aku search pasal macamana nak handle kritiks...
dan nak search macamana nak guna gel fertilizer...aku dah terlebih letak nih!


2 comments:

arixahmad said...

hg tulih apa melekat lekat aku nak baca neh??

husna said...

yelah..aku merapu apa tah..