Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, November 04, 2008

makan + exercise

kemarin kami ada makan2 di bilik rehat..
kak eri belanja semperna kesyukuran dia dapat kerja..
tahniah ye..
dan trima kasih belanja kami!





aku dah stat exercise balik!
skipping + pilates + jogging
MUST stick to my exercise regime and diet program (and the budget tooo) now!

sebab musabab aku kena exercise..
1. aku nak kurang berat badan.
2. aku nak fit dan toned body.
3. aku nak kulit aku healthy, glow and radiant.
4. aku nak badan yang berstamina..sll ja semput..
5. and nak a healthy lifestyle..yee lah
dan..
6. nak lengan aku nampak oke bl pakai knitted cardigan!!



5 comments:

zatihanani said...

btui ka ni hg nak wat suma tu?brapa lama agaknya leh than tuh...tmbh2 yg last skali tu hehe...

husna said...

ehek..no idea..hrap2 lama laaa..bagi semangat skit!!jom exercise skalik!

Unknown said...

As'kum...boleh sy nk kenal awk? Ni 1st time sy tngk blog...ada gak t'dgr member2 cite ttg blog ni...

husna said...

boleh aja abdul halim!

husna said...
This comment has been removed by the author.