Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, November 04, 2008

me n mr darcy

Me and Mr Darcy
by
Alexandra Potter


satu lagi buku alexandra potter yang aku suka!
kenapa buku ni aku suka??
1. kerna a very clever idea from the author yang memasukkan watak fictional mr darcy dari Pride and Prejudice.
2. aku memang suka buku tulisan alexandra potter.
3. kerna aku familiar dengan jane austen dan bukunya..dan pembacaan buku ini jadi menarik.
4. aku suka belajar new british english slang dan budaya orang lain.
5. semestinya sebab buku ini lawak dan romatik!
anda tidak akan suka buku ini jika anda...
1. rasa mr darcy tak patut suka orang lain selain elizabeth.
2. mengharapkan romantik dalam buku ini seperti romantik dalam buku tulisan jane austen.
3. seorang pengkritik buku..

No comments: