Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, November 25, 2008

parkroyal after the postmortem

jumaat lepas 21/11 kami ada buat postmortem ICYC meting...
pastu malam-nya plak kami ramai-ramai g dinner kat Tamarind Brasserie di parkroyal batu feringgi..
aku makan banyak...sangat banyak...malam tu..
(gambo-gambo dibawah juga diambil dari daya dan kak yati....kredit to daya n kamera-nya (yang agak canggih dari aku) diatas gambo-gambo kami yang cantik....)


bukan diatas aja k!
bila aku kata sangat banyak means SANGAT banyak...
tak ingat dah pasal diet ka...apa ka..
makan jer..






emmmm...tak banyak sangat kanaku makan??ehek

dan ini plate daya...susun cantik dari aku...



kami: kak sita, arix, zati dan aku...
kami makan...
orang len dah habes...kami still makan...
aha






mereka mereka yang duduk bersebelahan kami....






dan juga mereka mereka yang duduk agak jauh dari kami...

orang lain dah berposing...
dan datang bergambar di meja kami..







juga kameraman skol pon datang menangkap gambo..




dan....aku jumpa gambo ni dalam kamera kak yati...
skandales!!!
ehek
lepas makan....
kami bergambar diluar...
tak sempat g nite market pong..

3 comments:

lina said...

waaa... itu mknan byk sedap juga nampak!

arixahmad said...

terima kasih utk foto skandel itu
kredit utk lelakikamera

husna said...

seafod sedap....tapi EQ hari tu pasta dia sedap kan....