Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, February 04, 2009

blogging. writing. swimming. orange. romance

Hari Ini:
1. Blogging. Hari Ahad hari tu aku baru kata nak kurangkan blogging. tapi...hari ni...tak sampai 3 hari aku buat ikrar, aku dah start blogging balik. Tapi aku try untuk tidak berlama-lama di internet. Blogging bila ada benda nak cerita ja.. Tapi...banyak benda nak cerita nih..ehem..susah nih!! But ill try my best!

2. Utusan. Aku nak start baca Utusan balik. bukan kosmo lagi. beli tiap-tiap hari insyaallah..tapi hari ni tak ada rezki. nak beli habes plak. demi kerana mendapati penulisan aku amatlah teruk dan sangat tidak menarik, barulah aku bergini. Penulisan aku baik dalam english atau bahasa, sama saja..tak menarik dan tak akedemik langsung..tu la..banyak baca novel jaa..


Kelmarin:
1. Swimming. Im back into the water..what a pleasant feeling! besh oh. walaupun kulit aku kering dan gatal-gatal. trima kaseh tuk daya sebab ajak aku dan sudi ajaq aku. dah nak masuk 4 bulan kot aku tak renang..

2. Limau. Semasa lab class semalam ada student aini bagi limau gong xi fa chai..tuk aini dan aku skali..thanx a lot k! bertambah la limau kat dalam bilik rehat tu..kat mr ng aku mintak limau gak, tapi dia tak mau bawak ke lab dan kasi tuk kami dua orang..ni tak yah mintak pon...bagus betul. emmm..tapi... no extra marks ek.



3. Romance novel. aku discovered satu interest terbaru. baca buku romance zaman elegant 1820s London + big gown + balls + bahasa bunga-bunga + sopan-santun.. aku sendiri cari penyakit baca buku macam ni..Until You by Judith McNaught..aku pinjam baca yang Jenny punya..thanx Jenny..aku ingatkan aku tak suka buku macam ni..ingatkan buku macam ni boring..tapi. to my own great surpise..aku suka buku romance macam nih! tapi aku baca laju dan skip skip tuk membolehkan aku membuat kerja yang sepatutnya aku buat..



get closer look...









No comments: