Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Sunday, February 01, 2009

demi masa depan..

lepas ni aku mungkin akan jarang blogging..
demi menyiapkan experiment
dan tulisan..
dan juga demi masa depan aku..

selain daripada blogging...
benda-benda yang perlu aku tinggalkan/lupakan/kurangkan adalah..
1. tilam yang enak di bilik hostel aku..
2. novel-novel yang belambak aku beli tapi tak baca lagi tu..
3. tidur lepas subuh..
4. tidur awal..bangun lewat..
5. tengok gosip-gosip dan gambo-gambo artis kat internet
6. santai-santai di depan computer baca blog-blog menarik
7. dok saja tak buat apa..

(tapi mind you, aku hanya tinggalkan/lupakan/kurangkan benda-benda diatas hanya untuk 2-3 bulan aja...aku tak boleh hidup tanpa membuat perkara-perkara diatas at least sekali seminggu pada hari-hari normal..)

semua doakan aku supaya berjaya siapkan benda-benda yang aku plan dan tetapkan semangat aku nak meneruskan benda-benda yang aku patut siapkan dalam masa 2 3 bulan ni k! amin..

3 comments:

avie eicca said...

insyaAllah u can do it!!! :) all the best. Moga tabah hadapi 'cobaan'.

lina said...

InsyaAllah. Kuatkan tekad & semangat, moga tercapai segala impian..

husna said...

trima kaseh tuk marina n lina sayang...
yeah!! yeah!!