Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Sunday, February 01, 2009

during cuti gong xi fa chai

walaupun agak basi gambo-gambo dibawah..
aku stil nak boh kat sini..
sebelum jadi lebih basi..
gambo-gambo ini semua semasa cuti chinese new year last week..



perkara yang best masa balik kampung hari tu adalah...
aku makan ikan puyu sepuas-puasnya..
anak buah aku hanif yang mengai..
mak aku siang ikan..
aku makan jer..



hari-hari aku ceria dengan dua orang anak buah perempuan yang manja ini..








dan yang macam twin ini..walaupun mak dan pak lain..
tiap-tiap sorang kena ada barang yang sama..







pastu pergi rumah kakak aku..
walaupun tengah gong xi fa chai, kak aku memilih untuk masak masakkan india..







cuti raya 4 hari..
selain diisi dengan tidur dan tengok filem cina..
juga diisi dengan aktiviti berjalan-jalan..






No comments: