Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, February 23, 2009

love u all

last enty aku ada cakap aku sangat sayang sahabat-sahabat aku...
kenapa? susah nak cakap...
tapi...
pada tengah hari tu,
depa 3 orang menunjukkan salah satu sebab kenapa aku sayang mereka..
Mr. Who-is-older-than-us susah payah cari tisu kat aku..
ariza beli ais krim kat aku..
zati peluk aku..
3 orang tujukan lagu dan nyanyi kuat-kuat lagu i'll stand by you..
pusing-pusing tempat jauh..sampai ke botanical garden...minum jus..
plan nak p tesko...tukar ke our fav pecal lele..
terima kaseh banyak-banyak sahabats!
dan jugak sahabat-sahabat lain yang ada disekeliling aku..
aku jugak sangat sayang sama kamu semua..









2 comments:

lina said...

kenape ni? mcm sedih je entry kali ni. sy pun sayaaang usna! usna, nape kedai pecal lele dah nampak lain? berubah wajah kah?

husna said...

husna pong SAYANG lina!!
waaahhh...lina perasan...hebat hebat...aha dah tukaq..tak tepi umah lagi...dia bt warung..tapi 4 5 langkah ja dr tmpat lama...