Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, February 20, 2009

pagi + bola + love songs


dah lama tak naik kereta Mr. Who-is-older-than-us pagi-pagi macam nih...
kereta yang memperkenalkan aku kepada lagu-lagu oldies seperti...
- too late to turn back now by cornelius brothers and sisiter rose
- big girls dont cry by frankie valli and the four seasons
- what becomes of the broken hearted by jimmy ruffin..
lagu-lagu yang tak pernah aku dengar yang kini telah jadi kegemaran...
dan dari minggu lepas......
kereta ini memperkenalkan aku kepada love songs yang aku tak pernah dengar...
enjoy, hepi..
p/s: thanx Mr. Who-is-older-than-us untuk segalanya...dan kredit to arix diatas 1 gambo diatas..arix, zati...aku sangat sayang kamu 2...dan semua jugak..


2 comments:

lina said...

siapekah 'ang' itu? hehe.. ingt x kite penah masuk blik audio ke ape dlm library? usna nk dgr lagu lama. hehe

husna said...

ang lee sin..sahabat arix..yang telah jadi sahabat kami..
lina ingat??masa tu husna tau the beatles jaa..skarang ni telah diperdengarkan dengan lagu2 yang tak pernah dengar..tapi best