Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, April 17, 2009

aku DAH berumur 25?


hari ini 17 april 2009.
hari ini aku telah menjadi 25!
HAPPY 25th BIRTHDAY HUSNA!!
aku dah 25??


ini adalah sambutan jublee perak....


aku kira-kiralah kan....aku dah suku abad!




ehemm..nak buat ucapan untuk diri sendiri boleh tak??
syukur alhamdullh aku dah 25..aku masih boleh menikmati hidup di dunia dan diberi peluang untuk beramal dan bertobat..
semoga aku tak mengsia-siakan hari-hari aku...semoga melakukan yang terbaik dalam hidup untuk diri sendiri, keluarga, orang disekeliling dan juga agama..amin..
semoga aku dan orang disekeliling aku bahagia selalu..diberikan kesihatan yang baik dan seterusnya dapat mengejar apa yang aku impikan..amin...


aku juga nak ucapkan HAPPY 25th kepada 2 kembaq aku..
fazril izuan yang aku kenal sejak sekolah menengah dan nurbaiti yang aku kenal semasa di usm..
semoga kalian juga panjang umur, sihat selalu, murah rezki, bahagia selalu dan dapat apa yang diimpikan...amin..


terima kaseh juga kepada orang-orang yang telah mengucapkan hepi birthday kat aku...aku sayang kalian..



aku DAH berumur 25 tahun??
macam tak caya jaa aku dah sampai ke umur sebegini....
tetapi sesungguhnya aku sangat enjoy menjadi 25 dan semakin tua..



p/s: trima kaseh banyak-banyak tuk aini kerana sudi temankan aku berpanas terik untuk mendapatkan gambar-gambar diatas...
dan juga trima kaseh tuk aini dan su kerana menolong aku mencorakkan blok nombor diatas..






3 comments:

Nadiah Sidek said...

happy tua day husna!!! hehe

mana keknya? nk sikit...=P

husna said...

trima kaseh kak nadiah!
huhuhuhu..dah tua..tapi apa-apa pon kak nadiah LAGI tua dr husna...hehhehehehe..aaaa larik...

ni dok tunggu gak kot kot kak nadiah buat surprise hantaq mai kek kat sini..ehek

lagi 1..nak hadiah..

Mengkuang berduri said...

heppy besday...moga murah rezeki