Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, May 23, 2009

diet dan senaman


dengan adanya sahabat-sahabat aku yang sememangnya sudah slim itu memulun sama untuk menurukan berat badan..
aku jadi lebeh bersemangat tuk turunkan berat badan..
makanan pilihan: bersup/berkuah. hijau. makanan laut.
sekarang aku cuba sedaya upaya tuk tak makan nasik..
makan benda lain..
tapi kalu pergi makan kat gerai pecal lele kesukaan aku...aku tak boleh tak makan nasik disitu..harap maaf yer cek diet..
emmm..
sahabat-sahabat aku telah berjaya turunkan berat badan dengan pergi bermain badminton kemarin.
aku tak ikut sebab ada kerja mau buat..
ehem..
sebab sebenarnya...aku tak pandai main badminton.
aku ini tak berapa suka bersenam yang melibatkan sukan yang memerlukan pemain lain tuk bermain..
contohnya..badminton. bola jaring. futsal. bola tampar dan banyak lagi la..tapi, kecuali ping-pong!
sebab utama: tak suka.
sebab lain: takut bola...takut kena kat muka ka. kepala ka. tangan ka..
hehhehee..
tapi peliknya...masa kat sekolah aku siap wakil sekolah lagi..dulu laaa
aku lebih suka aktiviti yang hanya memerlukan seorang pemain..iaitu aku..
hahahaha
contoh: lari. jogging. renang. pilates. skipping.












4 comments:

lina said...

usna!! selamat berdiet. tp kenapa letak gmbar mkanan? make me hungry....

husna said...

hehehhee..slamat slamat!!
letak makanan y sodap dmakan jaaa

Nadiah Sidek said...

tak hbs2 lg cik mek ni berdiet ek. hehe

p/s: cmne dgn kisah 'cik ti' kt lab? ada progress? jgn lupa cuci perangkap tu mcm yg akk komen kat entry husna bertajuk 'tak tahan deh' ;)

husna said...

ngeh ngeh...diet dan husna tak dapat dipisahkan..
laaa...patut laa..nanti husna cuci dulu..lps dapat 1 husna trs letak umpan baru.dan tikus ke-2 tak dpt tangkap pon..thanx kak nadiah!