Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, July 31, 2009

aku dan makanan..selalu punya lah

tadi ketika sesi buang masa, aku godak-godak tengok gambar-gambar time kami joli-joli dulu.
aku jumpa 2 gambar kandid yang di-snap oleh arix.
hudoh bebenor muka aku bila masa aku bersemangat nak makan.
kalau melibatkan makanan aku memang tak boleh selamatkan diri aku dari bersemangat sebegitu.
tak kiralah sama ada memasak atau makan atau tangkap gambar makanan..
sama keadaanya bila aku dikelilingi buku-buku, seperti di kedai buku..seronokkk

ni satu lagi masalah pasal tangkap gambar makanan..
minggu ni aku asyik berangan nak jadi food photographer.
aku dah siap plan apa yang akan aku lakukan pada bulan Januari tahun depan selepas aku hantar 10 copy tesis nanti, demi cinta aku terhadap makanan dan photography..

haiya....
masalah besar ni kalu asyik berangan nih.
sekarang otak aku tak boleh/patut berangan atau fikirkan benda lain..
kena hari-hari fikir berkenaan eksperimen, lab dan tesis SAHAJA!!

MASA mengejar aku!
larik!!!


2 comments:

Nadiah Sidek said...

husna ada talent jd photographer. tak salahnya mencuba.mana tahu nnt blh jd side income. berangan juga tak salah. bak kata seseorg (tak ingt la sape)..tanpa angan2, sheikh muszaphar tak merasa la ke angkasa sana ;)

psstt..nnt kalu berjaya jd photographer (full time ke..part time ke..) jgn lupa kat akk no! nnt kalu akk nk guna khidmat husna, kasi free je ek. hehe..

husna said...

trima kaseh kak nadiah diatas dorongan..
tak adalah ada talent..hanya sangat suka aja..
husna ni kuat berangan hehehe..

skarang berangan mau jadi food photographer..husna lebih suka tangkap gambar makanan. lebih relax.

hehehhe..oke no prob! demi kak nadiah tersayang...