Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, July 30, 2009

meja semak??


kenapa meja aku sering semak??
kerna...

1. aku sendiri suka meja semak...betul!
2. lagi semak, lagi banyak idea menulis datang...konon...
3. aku manusia pemalas...no komen...
4. orang tengok aku cam rajin jer...hahahaha
5. untuk cover up bila bos baru aku datang buat spot check tatkala aku sedang berseronok meng-preview filem atau main game...ooppss!

p/s: aku juga manusia yang pandai berlakon..

2 comments:

puan oryza said...

bijak ye kak husna! sy dulu nk elak org kate sy kuar jalan2 before kol 5 sy tak cuci glasswares, pastu kol 5, pas balik jalan baru balik lab basuh glasswares tu wink wink!sume kena tipuuuuu

husna said...

ooohhh farhana pon suka berlakon ye..berlakon untuk hidup..hehehhe

tapi..tetap tak boleh tipu diri sendiri bukan??