Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, July 29, 2009

setiap hari aku sedang berusaha untuk semakin HEPI

lagu yang sering diulang buat masa ini: The show by Lenka.
seperti dalam lirik lagu itu;
' i want my money back
just ENJOY the show'


ramai orang stress. mereka stress. kami stress. aku pun stress.
boleh dikatakan hidup aku 24/7 hanya lah di lab.
dari awal pagi sampai tengah malam di lab. tiada lagi aktiviti hujung minggu.
kalau orang lain dengar, mau cakap aku ni tak ada life..
jadi, perlu cari mekanisma sendiri untuk meng-hepikan diri.
kalau tak.. mau gila jadinya.
bagi aku...
tak perlu kita nak kata: kalau aku ada ini baru aku akan hepi, kalau aku dapat buat ini aku akan hepi.
cukuplah kita menikmati setiap waktu kita. menghargai setiap detik yang kita ada dan orang-orang yang ada disekeliling kita. dan mengsyukuri setiap benda yang kita punyai.
untuk merasa hepi, kita tidak boleh mengeluh dengan apa yang kita ada. celebrate-lah semua yang kita ada, walaupun hanya benda-benda kecil..

p/s: aku dah 25. aku dah tua. sebab itu aku berkata sedemikian rupa..aha..

2 comments:

Anonymous said...

I like your writings! :-)

husna said...

thanx ya