Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, August 29, 2009

afrina di lab aku





cuti hujung minggu ni panjang skit.. so ramai kengkawan lab balik kampung... aku tak balik konon nak buat kerja... dan dok menanti penuh saspen kedatangan The-Big-Bos..

dah dok sorang-sorang ni.... aku malas la nak bukak posa dan stay kat hostel sorang-sorang... aku pi rumah abang caq aku...
hari ni aku datang lab... abang aku suruh babysit-kan anak buah aku Afrina yang manja tu... dia ada kerja kat kilang dia...
kesian gak kat anak buah aku nih... bosan dia... aku suruh melukis sudah... aku suruh menulis sudah... aku bagi tengok Bolt pun sudah.. nyanyi sambil petik gitar abah dia yang aku-pinjam-dan-peram-kat-lab ini pon sudah...
aku nya kerja sendiri pon macam merapu jaaa... baik aku balik rumah abang aku layan DVD ka.. HBO kaa.. best gak kan... hehehehehe...

ehem... tak leh tak lehhh...
aku kena kerja keras... kalu tak... tak berbaloi la aku stay kat penang masa cuti hujung minggu ni... baik balik kampung bukak posa ngan mak abah kan...

3 comments:

-NS- said...

betul tu..:) kenapa tak suruh anak buah tu mengira dari 1 smp ke infinity maybe dia boleh cepat tidur..:)

DAKWATUNNISA said...

kena jadi babysitter ye... xpe2... rindunya kat family semua..

husna said...

kami: hehehehhe... tu pun dah suruh dia buat... alih-alih kita yang mengantuk plak...


dakwatunnisa: tu laaa naseb mak sedara.. kena jd babysitter..