Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, August 28, 2009

untuk raya nanti


tak cukup kalut pasal projek...
aku join sahabat-sahabat aku mengkalutkan diri dengan persiapan dan perancangan hari raya...
walaupun puasa baru nak masuk seminggu...
raya nanti aku plan nak pakai selendang.... arix dan zati pulak nak bergaya tudung syria..
kemarin... kami membuat misi mencari selendang dan tudung syria... aku beli 1 selendang tuk cuba dulu... sebab tak pernah pakai pon sebelum ni... arix dan zati beli tudung syria...
balik ke lab terus cuba pakai... aku pun lilit la selendang tu suka hati dengan bantuan sahabat-sahabat...
tak cukup dengan itu.... siap cari tudung kat online lagik...
arix dan zati gila tengok tudung syria di blog ini....
dan kami telah pun membeli tudung di blog ini..
hampa tengok la 2 blog ini... kot kot ada yang berkenan dihati.
aiiiii... puasa baru seminggu, tapi dah perabes duit beli tudung bagai....
p/s: sori gambo edit tu tak tersusun... aku tak pandai guna photoshop...

10 comments:

puan oryza said...

kak husna, thn ni x jahit manik kt baju ke;p

-NS- said...

fesyen baru na.. :) ok whAT try new things.. yang penting kita tak keluar syariat islam.. have a nice day with your new "TUDUNG"

-NS- said...

you guys boleh jadi modeling ye.. :)

Nadiah Sidek said...

amboi...melaram la pulak anak2 dara bertiga nih

avie eicca said...

wah semua pakai selendang ke tahun ni?satu skul kimia ke pakai?ahaha wah mood raya dah dekat..bestnya! btw, aku suka semua posing diatas:)

cik yah said...

Amboi, kakak cik yah sorang ni dah prepare nak raya.. baju raya tahun ni jahit apa pula?

husna said...

farhana: hehehehehe... tak sempat jahit la farhan... kalau jahit pun mayb skit ja kot... 2 3 hari sebelum raya ka...tgk masa... farhana?

kami: hehehhee..yeap.. thanx.. model? ehem... saya muka tembam selambak... tak laku.. hehehhe..

kak nadiah: hehehhe.. persediaan rayaa...

marina: kami pun dah lama tak posing-posing bertiga... 1 skol? hehehhe.. stakat ni yang aku tau kak an pon akan pakai selendang masa raya.. jom mari berselendang sama.. hehehehe.

cek yah: raya nanti kakna melaram laaa... tungguuu... baju? dah bagi kat kak... cam besa, baju kurung aja..

puan oryza said...

igt nk jht jugak..tp nk curi mase sape tah...huhu

Hazwan Hussin said...

ariza mcm yuna..
yg len...emmm..haha..yuna gak la..yuna versi bukit

husna said...

farhana: terpaksa curi masa sendiri la jawapnya farhana... hehehhe..

hazwan: wawet... ariza cam yuna hang kata.. versi bukit saujana? hahaha..