Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, August 26, 2009

bertenanglah...


bila aku terfikir atau teringat tentang magnitude sebenar keperluan menyiapkan semua eksperiment dan tesis dalam masa 2 bulan ni....
aku jadi tak keruan...


dan sekarang aku sangat tak keruan..
gundah gulana..
mau lari jauh-jauh..
jerit kuat-kuat..


oh...bertenanglah wahai hati...
dan teruskan melangkah.




p/s: dan aku baru ja nangis tadi....

p/s/s: aaiiii... bosan sungguh kan dok asyik baca pasai kerisauan dan kekalutan yang aku alami sekarang??

p/s/s/s: skarang aku tak dak cerita lain nak tules selain pasal kerisauan dan kekalutan ini... hahahaha



10 comments:

liyana :D said...

sabarlaa wahai husna.. sesungguhnya anda mengalami simptom sama ngn diriku... setiap hari yang mendatang adalah hari-hari yang mendebarkan....
puitis x ayat aku....

husna said...

thanks yana... bersabarlah... hehehehe...puitis puitis! cam dalam ayat2 cinta bak kata dr nasir...
rasanya semua orang ada simptom cam gini... normal kan... tapi aku dok suka cerita dalam blog ni... konon cam kalut sangat... ngeh ngeh.. padahal ka...
tapi tu la kan... kena sabar... hang pon sabarlah... kalau hang pon ada simptom2 nak nangis tak tentu hala cam aku...hehhehehe

hepi selalu!

Anonymous said...

"Allah tidak membebani seseorng melainkan sesuai dgn kesanggupannya..."
Allah sentiasa bersama kita..
cayok2.. kak na BOLEH!!!!

Nadiah Sidek said...

takpe..wpun membosankn akk tetap akan membacanya. ekeke..

husna said...

cek yah: huhuhuhuhu...thanx cek yah sayang...YEAHHH!!! kak na boleh!! muah muah

kak nadiah: hehhehehe... trima kaseh banyak2 kak nadiah... muah muah.. sayang kak nadiah

puan oryza said...

akak, jgn fikir sgt risau tu...nti lagi serabut...wat biasa2 je ya... jadikan sume tu sbgi cabaran, bukannye bebanan..;p

HuMayRah HaYatI said...

Sama2lah kita menyerabutkan diri..huhuhu..doa2lah..mudah-mudahan DR COSWALD lambat dtg ke USM..hehehe..

-NS- said...

hi husna... chill out!!! stop crying instead enjoying your life..:) jangan nangis2 ye..

avie eicca said...

aku boleh rasa ketensionan ang. Aku masih tension masa time undergrad antar tesis lambat. lambat gila seminggu lepas orang lain hantar. Bila hang tension, take a break,pi amik wuduk, tarik nafas dalam2 sambung kerja balik!gambatte!:)

husna said...

farhana: thanx... bukan rasa beban... tapi itu hakikat yang dirasa dan perlu dirasa... kalau tak rasa serabut... maknanya tak buat kerja... serabut sebagai pendorong... boleh gitu?? ngeh ngeh..


kak yati: hehehhehe... nak buat saspen jer Dr ni...


kami: yeap... i know that.. and i always enjoy every single moment in my life even during hard time... but sometime, i just couldnt help... tears just streaming down when something sad happened... even to a very simple matter...but im really OK.. thanks ya..


marina: yeap... thanx marina... semua orang tengan tension dengan projek masing-masing... hang pon gud luck k... n hepi selalu...